INFORMAȚII PUBLICE
Informații publice
♦ Compartimentul relații cu publicul
♦ Programul de lucru și de audiențe
♦ Contact & solicitare audiență
♦ Ce sunt informațiile de interes public?
♦ Cum solicităm informații de interes public
♦ Raportul anual de acces la informații publice
♦ Raportul anual privind transparența decizională
♦ Studii
♦ Buletin informativ
Anunțuri publice
♦ Anunțuri publice
♦ Anunțuri matrimoniale (publicații de căsătorie)
♦ Anunțuri imobiliare (vânzare terenuri în extravilan)
♦ Anunțuri individuale prin publicitate (somații publice)
♦ Convocare la ședința Consiliului Local
♦ Cariere și posturi vacante
Transparența veniturilor
♦ Declarații de avere & interese
Informații financiare
♦ Direcția economică
♦ Bugetul local
♦ Impozite și taxe locale
♦ Achiziții publice
Informații publice oferite din oficiu
Compartimentul Relații cu publicul, protocol și secretariat
Persoanele desemnate pentru relațiile cu publicul și cu presa sunt:
- Cristina LUCHINI – responsabil cu accesul la informatii publice (Leg. 544/2001)
- Larisa PASĂRE – responsabil cu transparenta decizionala (Leg. 52/2003)
>>>
ADRESA:
Strada Piața Unirii nr. 6, cod poștal 335500
HAȚEG, județul Hunedoara
România
Tel: 0254 770273, 0354808120
e-mail:
office@primariehateg.ro
Adrese de e-mail primărie
Primar primar@primariehateg.ro Viceprimar viceprimar@primariehateg.ro...
Deschide toată listaPROGRAMUL DE FUNCŢIONARE AL PRIMĂRIEI:
- LUNI – MIERCURI: 8.00 – 16.00
- JOI: 8.00 – 17.00
- VINERI: 8.00 – 15.00
PROGRAMUL DE AUDIENŢE:
- PRIMAR – PUȘCAŞ ADRIAN EMILIAN
MIERCURI 10.00 – 12.00 - VICEPRIMAR – CRAI SORIN-
DORIAN
JOI – 10.00 – 12.00 - SECRETAR GENERAL AL ORAŞULUI – VALENTIN PĂSCONI
VINERI – 10.00 – 12.00
Newsletters (Buletinul de știri)
Dacă vreți să primiți personal ultimile noutăți despre activitatea noastră, abonați-vă la NewsLetter-ul nostru.
Plan de selectie – componenta integrală pentru desemnarea membrilor Consiliului de Administrație al S.C. Bucura Prest S.R.L. Hațeg
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
Model de reclamație administrativă 1
Reclamație 1 (doc) (15 KB)
Reclamație 1 (pdf) (58 KB)
Model de reclamație administrativă 2
Reclamație 2 (doc) (15 KB)
Reclamație 2 (pdf) (58 KB)
Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.
Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.
Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 544/2001
privind liberul acces la informațiile de interes public
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544-2001 in anul 2023
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544-2001 in anul 2023
Contină să citești→Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 52/2003
privind transparența decizională în administrația publică
Raport anual privind transparenta decizională pe anul 2024
Raport anual privind transparenta decizională pe anul 2024
Contină să citești→It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.