Parcari de resedinta – lansare platforma online pentru pentru rezervarea si plata pe internet a parcarilor de resedinta

PARCĂRI DE REȘEDINȚĂ – ORAȘ HAȚEG

Vă aducem la cunoștință faptul că, în data de 09 Noiembrie 2022, ora 10 se va lansa platforma pentru rezervarea online a parcărilor de reședință din orașul Hațeg!

♦ Modalitatea de rezervare a unui loc de parcare se face pe principiul “primul venit – primul servit”.
♦ Tariful stabilit pentru rezervarea unui loc de parcare este de 120 lei/an pentru persoane fizice, respectiv 240 lei/an pentru persoane juridice.
♦ Durata de rezervare este de 1 an ,2 ani sau 3 ani.

Rezervarea se poate face fie online direct din platformă fără a mai fi necesară prezența fizică la Primarie, fie la sediul UAT Oraș Hațeg.

Avantajele folosirii platformei online de rezervare:

  • Rezervare simplă și ușoară în doi pași
  • Rezervarea locului și transmiterea documentelor în format electronic
  • Plata online după încheierea etapei de verificare
  • Plata online cu card de credit/debit
  • Nu este nevoie de prezența dumneavostră la sediul Primariei Hațeg

DOCUMENTE NECESARE:

  • Persoane Fizice
    – Copie dupa cartea de identitate a solicitantului / Dovada resedintei dupa caz
    – Copie dupa talonul masinii pentru care se solicita un loc de parcare cu ITP in perioada de valabilitateDupa caz:– Dovada proprietatii (in cazul in care adresa de domiciliu a solicitantului difera de adresa aparatamentului pentru care se doreste rezervarea unui loc de parcare)
    – Dovada drept de folosinta autovehicul (contract de comodat, contract de leasing, acordul de folosinta din partea persoanei juridice)
    – Decizie de încadrare în grad de handicap
    – Alte documente justificative
  • Persoane Juridice
    – Copie CUI
    – Copie dupa talonul masinii pentru care se solicita un loc de parcare cu ITP in perioada de valabilitateDupa caz:
    – Dovada drept de folosinta (contract de comodat, contract de leasing)
    – Alte documente justificative

IMPORTANT

  • Se poate rezerva doar un singur loc de parcare pe apartament.
  • Persoanele care dețin garaj(proprietate/concesiune/închiriere) în zona arondata nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare, cu excepția sițuatiei în care în acesta se desfășoară activități economice autorizate potrivit legii(se vor încarca documente justificative în acest sens).
  • Persoanele care au restanțe la bugetul local pentru anul 2021 nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare.
  • Parcările de reședință amenajate în orașul Hațeg sunt destinate autovehiculelor cu masa de până la 3,5 t, fiind interzisă parcarea altor categorii de autovehicule pe aceste locuri.
  • Locul nu va fi atribuit în cazul în care în urma verificării se va constata că pesoanele solicitante dețin garaj, au restanțe la bugetul local pe anul 2021, masa autovehiculului depășește 3.5 tone.
  • În situația în care, în termen de 30 de zile de la lansarea platfomei online, nu se atribuie toate locurile de parcare amenajate, se poate atribui suplimentar înca un loc de parcare pe apartament/ spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă.

Detalii legate de platforma online:

Manualul de utilizare, regulamentul și condițiile de utilizare, anexă zone alocate și hărțile pe zone și subzone se vor regăsii direct în platformă.

ATENȚIE:
Platforma este în faza de testare funcționalitate. Perioada pentru înregistrarea cererilor se face doar după data de 09 Noiembrie 2022 ora 10. Cererile transmise anterior acestei perioade nu vor fi luate în considerare. Platforma va fi resetată înainte de data și ora programată.

Vă rugăm să consultați și documentele integrale aprobate pentru organizarea, funcționarea și administrarea parcărilor publice de reședință din orașul Hațeg:

Print Friendly, PDF & Email