PARCĂRI DE REȘEDINȚĂ

ACCES PLATFORMA

 

Anunt prelungire parcari resedinta 2024

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [90.84 KB]

♦ Modalitatea de rezervare a unui loc de parcare se face pe principiul “primul venit – primul servit”.
♦ Tariful stabilit pentru rezervarea unui loc de parcare este de 120 lei/an pentru persoane fizice, respectiv 240 lei/an pentru persoane juridice.
♦ Durata de rezervare este de 1 an ,2 ani sau 3 ani.

Rezervarea se poate face fie online direct din platformă fără a mai fi necesară prezența fizică la Primarie, fie la sediul UAT Oraș Hațeg.

Materiale Video:

Avantajele folosirii platformei online de rezervare:

  • Rezervare simplă și ușoară în doi pași
  • Rezervarea locului și transmiterea documentelor în format electronic
  • Plata online după încheierea etapei de verificare
  • Plata online cu card de credit/debit
  • Nu este nevoie de prezența dumneavoastră la sediul Primariei Hațeg

Link-uri utile:

Manualul de utilizare, regulamentul și condițiile de utilizare, anexă zone alocate și hărțile pe zone și subzone se vor regăsii direct în platformă.

IMPORTANT

  • Se poate rezerva doar un singur loc de parcare pe apartament.
  • Persoanele care dețin garaj(proprietate/concesiune/închiriere) în zona arondata nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare, cu excepția sițuatiei în care în acesta se desfășoară activități economice autorizate potrivit legii(se vor încarca documente justificative în acest sens).
  • Persoanele care au restanțe la bugetul local pentru anul 2023 nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare.
  • Parcările de reședință amenajate în orașul Hațeg sunt destinate autovehiculelor cu masa de până la 3,5 t, fiind interzisă parcarea altor categorii de autovehicule pe aceste locuri.
  • Locul nu va fi atribuit în cazul în care în urma verificării se va constata că pesoanele solicitante dețin garaj, au restanțe la bugetul local pe anul 2023, masa autovehiculului depășește 3.5 tone.
  • În situația în care, în termen de 30 de zile de la lansarea platfomei online, nu se atribuie toate locurile de parcare amenajate, se poate atribui suplimentar înca un loc de parcare pe apartament/ spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă.

Documente necesare:

  • Persoane Fizice
    – Copie dupa cartea de identitate a solicitantului / Dovada resedintei dupa caz
    – Copie dupa talonul masinii pentru care se solicita un loc de parcare cu ITP in perioada de valabilitateDupa caz:– Dovada proprietatii (in cazul in care adresa de domiciliu a solicitantului difera de adresa aparatamentului pentru care se doreste rezervarea unui loc de parcare)
    – Dovada drept de folosinta autovehicul (contract de comodat, contract de leasing, acordul de folosinta din partea persoanei juridice)
    – Decizie de încadrare în grad de handicap
    – Alte documente justificative
  • Persoane Juridice
    – Copie CUI
    – Copie dupa talonul masinii pentru care se solicita un loc de parcare cu ITP in perioada de valabilitate
    Dupa caz:

    – Dovada drept de folosinta (contract de comodat, contract de leasing)
    – Alte documente justificative
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [651.43 KB]

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [435.02 KB]

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [1.16 MB]

Video – Depunere Cerere

Video – Modificare Cerere

Video – Plata parcare resedinta

Print Friendly, PDF & Email