PROTECȚIA CIVILĂ
COMPARTIMENTUL DE PROTECȚIE CIVILĂ
ADRESA:
Strada Piața Unirii nr. 6, cod poștal 335500
HAȚEG, județul Hunedoara
România
Tel: 0254 770273, 0354808120
e-mail:
protectiacivila@primariehateg.ro
Hotărâri al Comitetului Local pentru Situații de Urgență, comunicări, anunțuri, alerte
Nu există informație de afișat. Vă rugăm folosiți formularul de căutare.
Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației
Semnalele de alarmare acustică a populației, instituțiilor publice şi operatorilor
economici sunt : alarmă aeriană, alarmă la dezastre, prealarmă aeriană şi încetarea alarmei.
Durata fiecărui semnal de alarmare este de două minute pentru toate mijloacele de
alarmare, cu excepŃia sirenelor cu aer comprimat la care durata este de un minut.
a) Semnalul ALARMĂ AERIANĂ se compune din 15 sunete a 4 secunde fiecare, cu
pauză de 4 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 15 sunete a 2 secunde fiecare, cu pauză de 2 secunde între ele.
b) Semnalul ALARMĂ LA DEZASTRE se compune din 5 sunete a 16 secunde fiecare, cu pauză de 10 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 5 sunete a 8 secunde fiecare, cu pauză de 5 secunde între ele.
c) Semnalul PREALARMĂ AERIANĂ se compune din 3 sunete a 32 secunde fiecare, cu pauză de 12 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 3 sunete a 16 secunde fiecare, cu pauză de 6 secunde între ele.
d) Semnalul ÎNCETAREA ALARMEI se compune dintr-un sunet continuu, de aceeaşi intensitate, cu durata de 2 minute.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune dintr-un sunet continuu, de aceeaşi intensitate, cu durata de 1 minut.
COMPONENȚA COMITETULTUI LOCAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
Nr. crt. | Numele și prenumele | Funcția | |
1. | Pușcaș Emilian Adrian | Preşedinte | Primar |
2. | Crai Sorin | Vicepreședinte | Viceprimar |
3. | Bocan Octavian | Secretar | Inspector Protecţie Civilă Primărie |
4. | Pasconi Valentin | Membru | Secretar genereal oraș Hațeg |
5. | Streza Marian | Membru | Şef Garnizoana Haţeg UM01420 |
6. | Ștefoni Sorin | Membru | Şef Poliţia Haţeg |
7. | Preda Cornel Dorin | Membru | Sef Politie Locală Primărie |
8. | Ivancu Ghe. Nelu | Membru | Șef SVSU |
9. | Iordache Radu | Membru | Medic veterinar |
10. | Badea Mihaela | Membru | Director executiv Dir. Ec. Primarie |
11. | Patruți Lorena | Membru | Inspector Protecția Mediului |
12. | Şchiopu Lucian | Membru |
Şef Formaţie lucru SGA Haţeg |
13. | Dăbucean Ovidiu | Membru | Coordonator pct. lucru Hateg |
14. | Pipău Petru | Membru | Director SC HaţegTrans SA |
15. | Micloșoni Dana | Membru | Manager Spital oraşenesc Hateg |
16. | Dumitrescu Viorel | Membru | Şeful Ocolului Silvic |
17. | Jian Ioan | Membru | Şef e-distribuție Banat SA Hateg |
18. | Pasconi Ovidiu | Membru |
Director SC Bucura PrestSRL |
19. | Pasconi Alin | Membru |
Director Apa Prod SA |
20. | Badea Rodica | Membru | Director Colegiul „I.C.Brătianu” |
21. | Pascu Cristian | Membru |
Manager sectie SC Hidroserv SA |
22. | Prip Ioan | Membru | Dir. SH HATEG |
23. | Mititelu Adrian | Membru |
Director producţie SC Hidroconstrucția |
24. | Mihutiu Gabriela | Membru |
Sef. Birou ADPP Primarie |
25. | Pasconi Burz Elena | Membru | Sef Serviciu Juridic |
CONSULTANȚI | |||
1. | Mihuţiu Florin | Membru |
Arhitect şef Primărie |
2. | Chiper Robert | Membru | Inspector Primărie |
3. | Iacob Iosif | Membru | Medic şef Circa Sanitar-veterinară |
4. | Predoni Alin | Membru | Inspector Primărie |
COMPONENȚA
CENTRULUI OPERATIV CU ACTIVITATE TEMPORARĂ
Sef Centrului operativ:
1.PĂSCONI VALENTIN – Secretar General oraș Hațeg
Loctiitor:
2. BOCAN OCTAVIAN AURELIAN – Inspector Protectie Civila
Membri:
3. MIHUȚIU FLORIN – Arhitect Sef
4. CHIPER ROBERT – Inspector Primarie
5. GĂRDEAN SEVERICA – Inspector Primarie
6. IACOB GEORGEL – Inspector PrimĂrie (medic veterinar)
7. PREDONI ALIN – Inspector Primarie
8. MĂRUȚĂ MARIAN – Inspector Primarie
9. DAVIDOVICI MIHAI – Inspector Primarie
Nu există informație de afișat. Vă rugăm folosiți formularul de căutare.
Organigrama UAT 2024
Organigrama
INFORMARE – Serviciul de urgenta 112
INFORMARE! Serviciul de urgență 112 Pentru ca salvatorii să ajungă la cei care au nevoie de ajutor în cel mai scurt timp, este important să se cunoască modul în care funcționează Serviciul de Ugență 112! Serviciul de urgență 112 asigură preluarea apelurilor de urgență de la cetățeni și transmiterea […]
Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației
Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației Semnalele de alarmare acustică a populației, instituțiilor publice şi operatorilor economici sunt : alarmă aeriană, alarmă la dezastre, prealarmă aeriană şi încetarea alarmei. Durata fiecărui semnal de alarmare este de două minute pentru toate mijloacele de alarmare, cu excepŃia sirenelor cu aer comprimat […]
♦ APEL LA 112
Inainte de toate, strigati dupa ajutor. Dupa ce identificati problema sunati la 112.
Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele de urgenţă (Ambulanţă, SMURD, Poliţie, Pompieri) în timpul unei situaţii de urgenţă. Sistemul 112 funcţionează la nivelul întregii ţări, în toate reţelele de telefonie, fixe sau mobile si asigură cooperarea între agenţiile specializate de intervenţie ale Poliţiei, Pompierilor, Ambulanţei, SMURD şi Jandarmeriei care au obligaţia de a asigura intervenţia la urgenţe.
♦ DISPECERAT 112
Cand sunati la 112 un dispecer va intampina telefonic: Buna ziua! Ati sunam la 112! Ce urgenta aveti?
– sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul;
– se identifică natura / tipul incidentului;
– se determină numele și adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date sau prin interviu cu apelantul;
– se determină locul incidentului, posibil ca acesta să nu corespundă cu adresa apelantului;
– operatorul cere apelantului date despre caz/victimă – persoane blocate, numărul victimelor, vârstă, sex, repere locație, ș.a.;
– se transmit, automat, toate datele, simultan, la dispeceratele Poliției, Ambulanței și Pompierilor/SMURD
– dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenție care participă la soluționarea cazului, având la dispoziție aplicația AVL (Localizare Automata a Vehiculelor) și le alocă pentru intervenție;
♦ SECUNDELE CONTEAZĂ …
CÂND SECUNDELE CONTEAZĂ, RĂSPUNDEȚI URGENT LA ÎNTREBĂRILE OPERATORILOR 112
Dacă doriți să beneficiați de serviciile puse la dispoziție prin sistemul 112, nu ezitați să vă dați datele cerute de operator!
Apelul la 112 este posibil și în situația în care, în urma neplății abonamentului, operatorul v-a întrerupt accesul la convorbirile telefonice.
♦ CE FACEM ÎN CONTINUARE
Dupa ce am apelat 112 nu parasim locul accidentului daca suntem la fata locului. Daca este cazul urmam instructiunile coordonatorilor din dispeceratul 112 sau aplicam BLS (manevre de resuscitare) sau ajutor insa fara a ne pune propria viata in pericol.
Fii pregătit pentru situații de urgență!
Aici sunt postate informații și ghiduri actualizate permanent în legătură cu riscurile momentului.
APLICAȚIA APEL 112
Această aplicație este compatibilă cu toate dispozitivele dvs.
INSTALEAZĂ
APLICAȚIA D.S.U. PE TELEFON
Aplicația DSU are rolul de a pregăti populația să facă față situațiilor de urgență prin accesul la informații, alerte și educație.